تبلیغ در اینستاگرام

براساس سایت آماری استاتیستا، اپلیکیشن اینستاگرام از سال ۲۰۱۳ روند روبه رشدی در استفاده روزانه و افزایش کاربر داشته به طوری که اکنون دارای ۸۰۰ میلیون کاربر فعال است. اگر شما صاحب یک کسب و کار هستید، حتما تا به حال به تبلیغ در اینستاگرام فکر کرده اید. اما روش صحیح ملزوماتی دارد که ما آن را مستلزم افراد متخصص در این زمینه می دانیم.

ممکن است شما هم یک کاربر فعال اینستاگرام باشید که از فوت وفن پست گذاشتن اعم از فایل ویدئویی و عکس در صفحه اینستاگرام و استوری تا کامنت گذاشتن و انتخاب لوکیشن و تگ کردن افراد آگاه باشید اما آیا به روشهای حرفه ای تبلیغ در اینستاگرام که سبب ترغیب نمودن بازدید کننده به کسب و کار شما میگردد نیز آگاهید؟

 

 

در اینجا ابتدا بهتر است یکبار روشهای مختلف تبلیغ در اینستاگرام را با هم مرور کنیم:

  1. روش تبلیغ در اینستاگرام به صورت بنری

در این روش تبلیغ در اینستاگرام منظور صرفا همان عکس است. ابتدایی ترین نوع تبلیغ که اکثر کاربران حداقل یکبار استفاده نموده اند. اما چه تعداد از کاربران به این بنر تبلیغاتی به شکلی حرفه ای نگاه کرده اند؟

  1. تبلیغ در اینستاگرام از طریق فایل ویدئویی یا تیزرهای تبلیغاتی

ساخت یک ویدئوی جذاب و مخاطب پسند از کسب و کارتان در این دسته قرار می گیرد. انتخاب محتوای مرتبط با کسب و کار، نوع و فرمت تیزر تبلیغاتی تولید شده و. . . که از عهده یک متخصص ماهر برمی آید نیز دارای ترفندهای خاصی برای بازدهی هرچه بیشتر در تبلیغ در اینستاگرام است.

  1. استوری اینستاگرام

این مدل بیشتر برای کسب و کارهایی مناسب است که دارای وبسایت هستند و قصد دارند که مخاطب را به بازدید از سایتشان ترغیب کنند. در این حالت، صفحه شما باید دارای فالوورهای مشخصی باشد تا اینستاگرام لینک دهی به سایت را برای شما فعال نماید.

 

همچنین برای تبلیغات در تلگرام می توانید با ما تماس بگیرید و بهترین پکیج تبلیغات در تلگرام را از ما بگیرید . در ضمن صفحه ی تبلیغات گسترده تلگرامی و اینستاگرامی را هم مطالعه کنید.

 

  1. تبلیغ در اینستاگرام از طریق افزایش فالوور

افزایش فالوور در اینستاگرام چه به صورت فالوورهای واقعی و یا فالوورهای فیک باعث میشود صفحه شما به صفحه ای پرقدرت و مخاطب پسند تبدیل شده و احتمال اینکه کاربران مشتری شما شوند نیز افزایش می یابد. فرایند افزایش فالوور هم راههای متفاوتی دارد بطوری که یا مستلزم صرف مدت زمانی بسیار طولانی است یا می توانید در مدت زمانی بسیار کوتاه، در ازای مبلغ اندکی تعداد فالوورهای مورد نظر خود را دریافت نمایید.

  1. کمپین های تبلیغاتی یا استفاده از صفحات و سایتهای پرمخاطب مانند اینفلوئنسرها برای بیشتر دیده شدن هم روش دیگری از تبلیغ در اینستاگرام است. اما آیا این صفحات پرمخاطب را می شناسید؟ آیا صفحه انتخابی شما برای بهتر دیده شدن مناسب کسب و کار شماست؟ آیا میخواهید امکان ارتباط و دیده شدن در این کمپینها به سهولت برای شما فراهم گردد؟؟

سخن آخر:

تبلیغ در اینستاگرام در مرحله اول به فالوورهای هرچه بیشتری نیازمند است چرا که باعث افزایش احتمال مشتری شدن کاربر در کسب و کار شما میگردد. گام بعدی انتخاب محتوای مناسب با کسب و کار است. اینکه کسب و کار شما نیازمند چه نوع محتوایی، چه مدل تیزر تبلیغاتی یا چه نوع از طراحی بنر و عکس است را تنها یک متخصص مجرب و حرفه ای می تواند انجام دهد. انجام تبلیغ در اینستاگرام به بهترین نحوه ممکن با بیشترین احتمال برای بازدهی تبلیغات موثر .  .  . بنابراین:

 پربازده ترین تبلیغ در اینستاگرام کسب و کارتان را به یافا برند بسپارید…

تیم تخصصی یافا برند با مجرب ترین و حرفه ای ترین کارشناسان در تولید و ساخت تیزر متناسب با کسب و کار شما، تخصص در طراحی حرفه ای ترین بنرهای مرتبط با زمینه مورد نظر شما، انتخاب نوع بنر اعم از تک بنر، تبلیغ کاروسل با حداقل دو عکس یا به صورت اسلایدی همراه شماست.

ترفندهای حرفه ای تبلیغ در اینستاگرام، به منظور بازدهی هرچه بیشتر در کسب و کارتان را از متخصصین یافا برند بخواهید.

پاسخی بگذارید