طراحی لوگو در مشهد

طراحی لوگو در مشهد : اگر صاحب یک کسب و کار هستید یا در فکر شروع یک کسب و کار هستید ، حتما نامی برای برند خود برگزیده اید . مساله دیگری که به اندازه نام کسب و کار حائز اهمیت است ، لوگو یا نشان تجاری کسب و کار شماست . هر کسب و کاری باید یک نشان تجاری ( لوگوی ) مخصوص به خود را داشته باشد . طراحی لوگو کار ساده و پیش پا افتاده ای نیست و چیزی نیست که بتوانیم آن را به هرکسی بسپاریم زیرا لوگو باید ویژگی های داشته باشد که آن را در ذهن مخاطب ماندگار کند و اگر لوگو طوری طراحی شود که در ذهن مخاطب ماندگار شود ، این یک اتفاق بسیار خوب برای یک برند محسوب میشود . پس اگر در فکر داشتن یک لوگو هستید توصیه ما به شما این است که آن را فقط و فقط به افراد متخصص در این زمینه بسپارید . حال اگر به دنبال متخصص حرفه ای در زمینه طراحی لوگو و ساخت استاپ موشن در مشهد هستید ، ما آژانس دیجیتال مارکتینگ یافا برند مشهد را به شما توصیه میکنیم .

 

برای ارتباط با مشاوران یافابرند و کسب اطلاعات بیشتر راجع به طراحی لوگو در مشهد و تولید محتوا در مشهد به روش های زیر با ما در ارتباط باشید :

ادمین مشاوره تلگرامی و ثبت سفارش شرکت یافا برند مشهد ::
https://t.me/yafa_ads

شماره های تماس برای مشاوره و رزرو در مشهد و دیگر شهر ها ::

 ۰۹۱۵۹۱۹۸۰۰۱
۰۹۱۵۰۴۶۷۳۳۸

 

لازمه طراحی لوگو داشتن ذهن خلاق ، تسلط بر نرم افزار هایی گرافیکی مورد نیاز برای طراحی لوگو ، شناخت کافی از مسائل طراحی و رنگ شناسی و … است و مجموع این مهارت ها را فقط در یک گرافیست حرفه ای میتوانید بیابید . ما در آژانس دیجیتال مارکتینگ یافا برند مفتخریم که بهترین گرافیست های مشهد و حتی دیگر شهر های ایران جزو تیم طراحی ما هستند و سالهاست که با دانش و مهارتی که تیم طراحی یافابرند مشهد دارد ، ما در برابر مشتریان مان خرسند و سرافراز بوده ایم . در ضمن مجموعه ما به واسطه وجود گرافیست های حرفه ای سالهاست در زمینه طراحی کاتالوگ در مشهد نیز جزو سرآمد هاست و میتوانیم در این زمینه نیز به شما خدمت رسانی کنیم .

 

 

 

برای طراحی لوگو به سه روش میتوانیم این کار را انجام دهیم :

 

۱ – طراحی لوگو به صورت نوشتاری ( مونوگرام یا لوگو تایپ ) : در این نوع طراحی لوگو ، ما لوگو را فقط به صورت یک نوشته طراحی میکنیم . این نوشته میتواند با یک فونت خاص ، رنگ ویژه ، شیوه نوشتاری جذاب و … متمایز و منحصر به فرد شود .

 

نمونه لوگوتایپ طراحی شده توسط آژانس دیجیتال مارکتینگ یافابرند مشهد 👇🏻👇🏻👇🏻

طراحی لوگو در مشهد

۲ – طراحی لوگو به صورت علامت اختصاری و تصویری ( آرم و پیکتوگرام ) : طراحی لوگو در این شیوه به شکل یک نماد است که از طریق شباهت بصری به یک جسم و یا … پیام و مفهوم را منتقل میکند .

 

نمونه پیکتوگرام طراحی شده توسط آژانس دیجیتال مارکتینگ یافابرند مشهد 👇🏻👇🏻👇🏻

 

لوگو در مشهد

۳ – طراحی لوگو به صورت تلفیق تصویر و نوشتار ( لوگوی ترکیبی ) : در طراحی این نوع لوگو هم از تصویر و هم از نوشتار استفاده میشود .

 

 

نمونه لوگوی ترکیبی طراحی شده توسط آژانس دیجیتال مارکتینگ یافابرند مشهد 👇🏻👇🏻👇🏻

طراحی لوگو حرفه ای در مشهد

لازم به ذکر است که نمیتوان برتری ای میان انواع روش های طراحی لوگو قائل شد زیرا با توجه به شرایط ، نوع کسب و کار ، نام برند ، جامعه مخاطب و … یکی از روش های طراحی لوگو را انتخاب میکنیم .

 

مواردی که لازم است در طراحی لوگو رعایت کنیم :

۱ – داشتن سازگاری و تناسب با موضوع کسب و کار

۲ – خاص و منحصر به فرد بودن

۳ – داشتن وضوح و خوانایی

۴ – این قابلیت را داشته باشد که تا ابعاد یک سانتی متر کوچک شود

۵ – تناسب بین اجزاء لوگو از نظر سایز و رنگ و … رعایت شود

۶ – داشتن تعادل بصری

۷ – تا حد امکان شکل هندسی داشته باشد

۸ – به کاربری لوگو در دراز مدت توجه شود و در صورت نیاز قابلیت تک رنگ شدن را داشته باشد

 

 

حال اگر به حرفه طراحی علاقه دارید و میخواهید بدانید برای طراحی لوگوی خوب چه کار هایی میتوانید انجام دهید ، ما راهکار های زیر را به شما توصیه میکنیم :

 

۱ – نمونه های مختلف ببینید ! یکی از راه های باز شدن ذهن برای ایده پردازی دیدن نمونه است . توصیه ی ما به شما این است که نمونه های مختلف از لوگو ببینید … ترجیحا نمونه هایی که میبینید مربوط به لوگو های خوب و متعلق به شرکت های معروف و معتبر باشند زیرا نمونه کار های قوی ذهن شما را بیشتر تقویت میکنند اما در این مورد مراقب باشید که مشاهده این نمونه ها موجب جهت گیری ذهن شما نشوند . منظور این است که طرح خاصی در ذهن تان نهادینه نشود که خلاقیت و ایده پردازی شما را از بین ببرد . صرفا از نمونه ها الهام بگیرید اما کپی نکنید .

 

۲ – چند نمونه طرح اتود بزنید ! ممکن است وقتی میخواهید شروع به طراحی لوگو کنید ، ایده های متفاوتی به ذهن تان برسد . توصیه ما به شما این است که ابتدا آن ها را روی کاغذ پیاده کنید و بعد به تک تک آن ها فکر کنید . پس از اینکه این کار را انجام دهید ، گزینه هایی که ضعیف تر باشند کنار خواهند رفت و در مرحله بعد به راحتی میتوانید به ان فکر کنید که از بین موارد باقی مانده کدام یک قابلیت بهبود و تبدیل شدن به یک لوگوی مناسب را دارد .

 

۳ – از بقیه افراد نیز نظر خواهی کنید ! ممکن است لوگویی که طراحی میکنید به نظرتان جذاب و عالی باشد اما این فقط از دید خود شماست ! اگر از بقیه نظر خواهی کنید میتوانید لوگوی طراحی شده را از زاویه دید اشخاص دیگر نیز مورد نقد و بررسی قرار دهید و این مساله به بهبود طرح شما کمک زیادی میکند .

 

۴ – به تمام موقعیت هایی که ممکن است لوگو در آن ها استفاده شود فکر کنید ! ما قرار نیست از لوگویی که استفاده میکنیم فقط در یک جا و یک موقعیت استفاده کنیم . ممکن است بخواهیم آن را در نشریات ، کارت ویزیت ، وب سایت و … استفاده کنیم . لوگوی طراحی شده باید این قابلیت را داشته باشد که در هر مقیاسی شکیل و خوانا باشد . اگر جزئیات و خطوط ریز زیادی در لوگو استفاده شود ، لوگو در ابعاد کوچک به خوبی دیده نخواهد شد .

 

برخی از دیگر نمونه لوگو های طراحی شده توسط آژانس ذیجیتال مارکتینگ یافابرند مشهد 👇🏻👇🏻👇🏻

 

 

علاوه بر عرصه گرافیک و طراحی، آژانس دیجیتال مارکتینگ یافابرند در زمینه انواع روش های تبلیغاتی نیز در خدمت شماست. به طور مثال در زمینه تبلیغات در مترو مشهد، تبلیغات با استفاده از بیلبورد و استرابورد، تبلیغات در شبکه های مجازی و …

پاسخی بگذارید