طراحی لوگو در مشهد : اگر صاحب یک کسب و کار هستید یا در فکر شروع یک کسب و کار هستید ، حتما نامی برای برند خود برگزیده اید . مساله دیگری که به اندازه نام کسب و کار حائز اهمیت است ، لوگو یا نشان تجاری کسب و کار شماست . هر کسب و کاری باید یک نشان تجاری ( لوگوی ) مخصوص به خود را داشته باشد . طراحی لوگو کار ساده و پیش پا افتاده ای نیست و چیزی نیست که بتوانیم آن را به هرکسی بسپاریم زیرا لوگو باید ویژگی های داشته باشد که آن را در ذهن مخاطب ماندگار کند و اگر لوگو طوری طراحی شود که در ذهن مخاطب ماندگار شود ، این یک اتفاق بسیار خوب برای یک برند محسوب میشود . پس اگر در فکر داشتن یک لوگو هستید توصیه ما به شما این است که آن را فقط و فقط به افراد متخصص در این زمینه بسپارید . حال اگر به دنبال متخصص حرفه ای در زمینه طراحی لوگو و ساخت استاپ موشن در مشهد هستید، ما آژانس دیجیتال مارکتینگ یافا برند مشهد را به شما توصیه میکنیم .
سفارش خدمات تلگرام و اینستاگرم
آیدی تلگرام جهت خرید و مشاوره
آیدی روبیکا جهت خرید و مشاوره
آیدی ایتا جهت خرید و مشاوره
شماره موبایل جهت مشاوره
لازمه طراحی لوگو داشتن ذهن خلاق ، تسلط بر نرم افزار هایی گرافیکی مورد نیاز برای طراحی لوگو ، شناخت کافی از مسائل طراحی و رنگ شناسی و … است و مجموع این مهارت ها را فقط در یک گرافیست حرفه ای میتوانید بیابید . ما در آژانس دیجیتال مارکتینگ یافا برند مفتخریم که بهترین گرافیست های مشهد و حتی دیگر شهر های ایران جزو تیم طراحی ما هستند و سالهاست که با دانش و مهارتی که تیم طراحی یافابرند مشهد دارد ، ما در برابر مشتریان مان خرسند و سرافراز بوده ایم . در ضمن مجموعه ما به واسطه وجود گرافیست های حرفه ای سالهاست در زمینه طراحی کاتالوگ در مشهد نیز جزو سرآمد هاست و میتوانیم در این زمینه نیز به شما خدمت رسانی کنیم .
طراحی لوگو حرفه ای:
برای طراحی لوگو حرفهای با بررسی بازار و رقبای شما، به دنبال پیدا کردن ایدههای مختلف برای طراحی لوگو باشید.
انتخاب رنگهای مناسب: با انتخاب رنگهای پاسخگوی منشور شرکت خودتان، باید به ارتباطی که بین رنگ های انتخاب شده برای شما و اهداف اصلی شرکتتان بیندیشید.
گرافیک و شکلها: با ارائه ایدههای متفاوت، نمونههای فراوان و گرافیک متمرکز به شکلهای مختلف، لوگوی مناسب خود را پیدا کنید.
نوع قلم: انتخاب نوع قلم مناسب، بهخصوص برای نام نوشت نشده، بسیار مهم است.
بررسی کردن با دقت نتایج طراحی: پس از اینکه لوگوی شما معرفی شده است، تضمین کنید که شکل کلی، رنگها و طرح کلی لوگو، بهطور کامل با استانداردهای شما و در نظر گرفتن اهداف شما از شرکتتان مطابقت داشته باشد.
در طراحی لوگو حرفه ای، استفاده از ایموجی ها بهعنوان بخشی از طراحی امری مستند دارد. بهطور کل، از ایموجیهای ساده و دیدنی، که به طور معمول به عنوان نماد یا ورودی شما در لوگو استفاده میشوند، استفاده شده است. ولی برای استفاده در لوگو، شما باید اطمینان حاصل کنید که هدف استفاده از ایموجی را برای کاربران خود بازگو کنید. سعی کنید لوگویی را طراحی کنید که خلاقیت و طراحی را با هم ترکیب کرده و در کنار زیبایی، پیام شما را نیز به خوبی منتقل کند.
طراحی لوگو پروفایل:
طراحی لوگو پروفایل میتواند به شکلهای مختلف انجام شود ولی در کل باید دقت و دانش به شدت حائز اهمیت است. برای شروع بهتر است شماتیکی از کار خود را برای ما ارسال کنید طراحی لوگو خود را در اختیار ما قرار دهید. اما نکاتی که برای طراحی لوگو پروفایل باید در نظر گرفته شود به شرح زیر است:
1. انتخاب یک نوع فونت مناسب
2. استفاده از رنگهای آرام و مناسب با محتوای پروفایل
3. برند کردن لوگو با نام یا سایر عناصر شخصی
4. استفاده از شکلهای متعدد ساده و زیبا
5. تعیین سایز و وضوح لوگو مناسب با ابعاد پروفایل
6. طراحی بر اساس تخصص و نیاز شما و حتما با توجه به فضایی که پروفایل شما در آن قرار دارد.
استفاده از شکلهای مانند دایره، مربع، ستاره، مثلث و… نیز به کار گرفته میشوند. در نهایت، با استفاده از این نکات و همچنین تواناییها و دانش میتوانید یک لوگوی پروفایل منحصر به فرد و با کیفیت بالا را داشته باشید.
روش های طراحی لوگو:
1 – طراحی لوگو به صورت نوشتاری ( مونوگرام یا لوگو تایپ ) : در این نوع طراحی لوگو ، ما لوگو را فقط به صورت یک نوشته طراحی میکنیم . این نوشته میتواند با یک فونت خاص ، رنگ ویژه ، شیوه نوشتاری جذاب و … متمایز و منحصر به فرد شود .
نمونه لوگوتایپ طراحی شده توسط آژانس دیجیتال مارکتینگ یافابرند مشهد
2 – طراحی لوگو به صورت علامت اختصاری و تصویری ( آرم و پیکتوگرام ) : طراحی لوگو در این شیوه به شکل یک نماد است که از طریق شباهت بصری به یک جسم و یا … پیام و مفهوم را منتقل میکند .
نمونه پیکتوگرام طراحی شده توسط آژانس دیجیتال مارکتینگ یافابرند مشهد
3 – طراحی لوگو به صورت تلفیق تصویر و نوشتار ( لوگوی ترکیبی ) : در طراحی این نوع لوگو هم از تصویر و هم از نوشتار استفاده میشود .
نمونه لوگوی ترکیبی طراحی شده توسط آژانس دیجیتال مارکتینگ یافابرند مشهد
لازم به ذکر است که نمیتوان برتری میان انواع روش های طراحی لوگو قائل شد زیرا با توجه به شرایط ، نوع کسب و کار ، نام برند ، جامعه مخاطب و … یکی از روش های طراحی لوگو را انتخاب میکنیم .
مواردی که لازم است در طراحی لوگو رعایت کنیم؟
1 – داشتن سازگاری و تناسب با موضوع کسب و کار
2 – خاص و منحصر به فرد بودن
3 – داشتن وضوح و خوانایی
4 – این قابلیت را داشته باشد که تا ابعاد یک سانتی متر کوچک شود
5 – تناسب بین اجزاء لوگو از نظر سایز و رنگ و … رعایت شود
6 – داشتن تعادل بصری
7 – تا حد امکان شکل هندسی داشته باشد
8 – به کاربری لوگو در دراز مدت توجه شود و در صورت نیاز قابلیت تک رنگ شدن را داشته باشد
در واقع لوگو نماد یک کسب و کار است طراحی باید به گونه ای باشد که هر جا نامی از کسب و کار به میان آمد هر فرد لوگو آن شرکت را به یاد آورد در این صفحه۹ نکته موثر در طراحی لوگورا بررسی خواهیم کرد:
نکته: اگر قصد ثبت لوگو خود را دارید لوگو شما تا زمان ثبت تضمین و پشتیبانی می شود و امکان ویرایش حتی بعد از اتمام کار قبل از ثبت در این مرحله وجود دارد.
چند راه کار جهت طراحی لوگو برای علاقمندان:
1 – نمونه های مختلف ببینید ! یکی از راه های باز شدن ذهن برای ایده پردازی دیدن نمونه است . توصیه ی ما به شما این است که نمونه های مختلف از لوگو ببینید … ترجیحا نمونه هایی که میبینید مربوط به لوگو های خوب و متعلق به شرکت های معروف و معتبر باشند زیرا نمونه کار های قوی ذهن شما را بیشتر تقویت میکنند اما در این مورد مراقب باشید که مشاهده این نمونه ها موجب جهت گیری ذهن شما نشوند . منظور این است که طرح خاصی در ذهن تان نهادینه نشود که خلاقیت و ایده پردازی شما را از بین ببرد . صرفا از نمونه ها الهام بگیرید اما کپی نکنید .
2 – چند نمونه طرح اتود بزنید ! ممکن است وقتی میخواهید شروع به طراحی لوگو کنید ، ایده های متفاوتی به ذهن تان برسد . توصیه ما به شما این است که ابتدا آن ها را روی کاغذ پیاده کنید و بعد به تک تک آن ها فکر کنید . پس از اینکه این کار را انجام دهید ، گزینه هایی که ضعیف تر باشند کنار خواهند رفت و در مرحله بعد به راحتی میتوانید به ان فکر کنید که از بین موارد باقی مانده کدام یک قابلیت بهبود و تبدیل شدن به یک لوگوی مناسب را دارد .
3 – از بقیه افراد نیز نظر خواهی کنید ! ممکن است لوگویی که طراحی میکنید به نظرتان جذاب و عالی باشد اما این فقط از دید خود شماست ! اگر از بقیه نظر خواهی کنید میتوانید لوگوی طراحی شده را از زاویه دید اشخاص دیگر نیز مورد نقد و بررسی قرار دهید و این مساله به بهبود طرح شما کمک زیادی میکند .
4 – به تمام موقعیت هایی که ممکن است لوگو در آن ها استفاده شود فکر کنید ! ما قرار نیست از لوگویی که استفاده میکنیم فقط در یک جا و یک موقعیت استفاده کنیم . ممکن است بخواهیم آن را در نشریات ، کارت ویزیت ، وب سایت و … استفاده کنیم . لوگوی طراحی شده باید این قابلیت را داشته باشد که در هر مقیاسی شکیل و خوانا باشد . اگر جزئیات و خطوط ریز زیادی در لوگو استفاده شود ، لوگو در ابعاد کوچک به خوبی دیده نخواهد شد .
برخی از دیگر نمونه لوگو های طراحی شده توسط آژانس ذیجیتال مارکتینگ یافابرند مشهد
علاوه بر عرصه گرافیک و طراحی، آژانس دیجیتال مارکتینگ یافابرند در زمینه انواع روش های تبلیغاتی نیز در خدمت شماست. به طور مثال در زمینه تبلیغات در مترو مشهد، تبلیغات با استفاده از بیلبورد و استرابورد، تبلیغات در شبکه های مجازی و …
قیمت طراحی لوگو :
طراحی لوگو شامل:
- طراحی فاو آیکون Fav Icon :
در تب مرورگر یک لوگوی کوچک از گوگل را مشاهده میکنید، که به آن Favicon یا فاوآیکون گفته میشود.مثل لوگو فاو آیکون یافا برند
2. طراحی لوگوموشن
لوگو موشن روشی است که در آن یک آرم به وسیله صدا و نمادهای گرافیکی متحرکت به صورت متحرک در می آید. درواقع لوگوی متحرک یکی از زیر شاخههای علم گرافیک است که با استفاده از دیگر تکنیکها اعم از انیمیشن و طراحی موشن گرافیک، اقدام به طراحی لوگوی متحرک میکند
3. طراحی آیکون اپلیکیشن
طراحی لوگو اپلیکیشن درواقع طراحی ایکون اپ می باشد مثل لوگو اپ دیوار
قوانین سفارش لوگو در یافابرند توسط مشتری:
- در ابتدا باید تعین کنید لوگو حرفه ای می خواهید یا پروفایل
- شماتیکی از طراحی خود اگر ایده ای دارید ارسال کنید
- سپس تم رنگی لوگو خود را مشخص کنید
- نوع لوگو: لوگو تایپ، لوگو تصویری، لوگو تلفیقی، طراحی اسم تعین کنید.
قوانین ثبت توسط شرکت یافابرند:
- بعد از ثبت سفارش لوگو با توجه به شرایط و ایده های مشتری لوگو شما آماده طراحی می شود.
- در روند کاری شماتیکی از کار توسط مجموعه جهت تایید نهایی برای مشتری ارسال می شود که در صورت تایید کار پیش می رود و تا نهایت تحویل داده میشود.
- در طراحی حرفه ای اگر لوگو شما جهت چاپ می باشد کار بصورت لایه باز برای شما ارسال می شود.
- اما در لوگو پروفایل بصورت لایه باز ارسال نمی شود.
- طراحی شما امکان یک بار ویرایش را دارد
قیمت طراحی لوگو در مشهد:
قیمت طراحی لوگو به وسیلهی یک طراح گرافیک با توجه به متغیرهای مختلفی مانند شرایط پروژه، طراحی حرفه ای و یا پروفایل متفاوت است. اما به طور کلی، قیمت طراحی لوگو ممکن است از 5 هزارتومان تا چند هزارتومان متغیر باشد. برای برآورد دقیق تر، بهتر است با گرافیست حرفهای و مطمئن، تیم یافابرند تماس بگیرید تا با توجه به طراحی مورد نظر قیمت دقیق را مطلع شوید.
طراحی لوگو با هوش مصنوعی:
در طراحی لوگو با هوش مصنوعی، الگوریتمهای یادگیری ماشینی مانند شبکههای عصبی میتوانند به عنوان یک ابزار برای طراحی لوگو استفاده شوند. در این روش، فرآیند طراحی معمولا شامل تولید تصویر اولیه و سپس بهبود آن با استفاده از شبکههای عصبی است.
سیستمهای تولید خودکار لوگو هماکنون در دسترس هستند که میتوانند به صورت خودکار طرحی را تولید کرده و آن را به صورت خروجی تولید کنند. این سیستمها از الگوریتمهای یادگیری ماشین و شبکههای عصبی استفاده میکنند.
برای شروع طراحی لوگو با هوش مصنوعی، شما باید دسترسی به یک سرویس دهنده هوش مصنوعی داشته باشید که بتوانید از آن استفاده کنید. برخی از مثالهایی از این سرویسها عبارتند از Logaster، Wix Logo Maker و Tailor Brands. برای شروع کار با این سرویسها، شما معمولا باید یک سری سوالات را در مورد سلایق و انتظارات خود وارد کنید، سپس سرویس هوش مصنوعی طرحهای مختلفی را ارائه میدهد که میتوانید از آنها برای ایجاد لوگوی خود استفاده کنید.
برای ارتباط با مشاوران یافابرند و کسب اطلاعات بیشتر راجع به طراحی لوگو در مشهد و تولید محتوا در مشهد به روش های زیر با ما در ارتباط باشید :
ادمین مشاوره تلگرامی و ثبت سفارش شرکت یافا برند مشهد ::
سفارش خدمات تلگرام و اینستاگرم
آیدی تلگرام جهت خرید و مشاوره
آیدی روبیکا جهت خرید و مشاوره
آیدی ایتا جهت خرید و مشاوره
شماره موبایل جهت مشاوره