بنر تبلیغاتی تلگرام

بنر تبلیغاتی تلگرام

بنر تبلیغاتی تلگرام

بنر تبلیغاتی تلگرام

بنر تبلیغاتی تلگرام

بنر تبلیغاتی تلگرام

ممبر | ممبر فیک تلگرام
آنچه در این مطلب میخوانید:

در این مقاله به بنر تبلیغاتی تلگرام و طراحی بنر تلگرام خواهیم پرداخت. بنر تبلیغاتی را می توان در هر جایی از صفحات مجازی مانند: سایت های اینترنتی، پیام رسان های تلگرامی، اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی طراحی کرد و انتشار داد. ساخت بنر برا برای تبلیغ کسب و کار بسیار موثر است و طرفدار دارد اما شما نباید برا ساخت بنر و محتوا گذاری از دیگر سایت ها غافل شوید. ساخت بنر تبلیغاتی تلگرام می تواند بسیار پر کاربرد باشد و دارای اهمیت زیادی دارد. بنر تبلیغ تلگرام باید مطابق با آن کسب و کاری که می خواهید تبلیغ کنید همخوانی داشته باشد از لحاظ محتوا، رنگ و سایز. قبل از طراحی بنر بهتر است در مورد کاری که میخواهیم در مورد آن تبلیغ کنیم اطلاعات کافی را داشته باشیم و بهتر است طراحی بنر را به افرادی که تخصص در این رابطه دارند بسپاریم زیرا آن بنر بیانگر کار شما می باشد و قرار است در تمامی صفحات مجازی دیده شود.

 

پیشنهاد می کنیم قبل از هر اقدامی چند دقیقه ای مشاوره بگیرید. یک دیدگاه ممکن است کسب و کار شما را متحول کند!

👇👇 فرم زیر را پر کنید تا رایگان از متخصصین دیجیتال مارکتینگ مشاوره بگیرید  👇👇

👇👇هدف شما از تبلیغات دیده شدن است ، لطفا بنر زیر را ببینید 👇👇

طراحی | بنر

نمونه بنر تلگرام

چگونه یک بنر تبلیغاتی تلگرام موثر داشته باشیم؟

بنر را باید طوری طراحی کنیم که وقتی مخاطب بنر را می بیند جذب آن شده و با یک کلیک وارد کانال شما شود. استفاده از بنر تبلیغاتی تلگرام یکی از بهترین راه های جذب مشتری می باشد که باید خیلی جذاب و زیبا طراحی شود. برای طراحی چنین بنری باید یک سری نکات مهم را حائز اهمیت باشیم و رعایت کنیم تا کابر نتواند از مشاهده آن خودداری کند.

بنر تبلیغاتی شکل سنتی از تبلیغات دیجیتال است. نکته مهم این است که کاری کنید تا مشتریان نتوانند در مقابل بنرتان خیلی راحت بگذرند این کار در عصر دیجیتال یک ضعف به حساب می آید.

نکاتی که در طراحی سایز بنر باید رعایت شود:

  • Leaderbord
  • Half-pageLarge Rectangle
  • Medium Rectangle
  • Larg Mobile Banner

در این موارد ذکر شده سایز بسیار مهم است و ممکن در هر بنر با توجه به کارایی آن سایز متفاوت باشد. بنر تبلیغ تلگرام می تواند بصورت افقی و عمودی باشد که بازم به کسب و کار شما بستگی دارد. بنرتان باید تمیز، ساده و به راحتی قابل دیدن باشد.

سعی کنید از متد های روز استفاده کنید اگه بودجه کافی دارید بهتر است از بنر های تبلیغاتی متحرک استفاده کنید این کار یک راه کار عالی برای جلب نظر کاربر است. ساخت بنر تلگرامی بصورت متحرک می تواند کمی گران شود اما بسیار با ارزش است برای بهتر دیده شدن کسب و کارتان موثر بوده.

هدف از داشتن بنر تلگرامی چیست؟

هدف اصلی برای بهتر دیده شدن کسب و کار است. در تلگرام  می توان به کاربران پیام ارسال کرد و بهترین گزینه برا داشتن تعامل است. با تعامل خوب می توان کاربر را به مشتری تبدیل کرد.

زیاد بودن متن در کانال ها باعث شده چشم کاربر به متن عادت کرده باشد و اگر تیلیغ شما بصورت متنی باشد ممکن است کاربر آن را نبیند و از کنارش عبور کند و توجه کاربر را به تبلیغات تلگرام شما جذب نکند. برا دیده شدن کسب و کار نیازمند یک تبلیغ حرفه ای بوده تا کاربر را جذب خود کند و بهتر است از ینر تبلیغاتی که جذاب بوده و دارای رنگ خاص می باشد و از تصاویر متحرک یا (GIF) استفاده شود تا باعث جذابیت بیشتر شود.

در نظر داشته باشید هر چه بنر تبلیغاتی تلگرام ساده تر باشد زیبایی بیشتری دارد و زیبایی در سادگی حرف اول را می زند.

نکته دیگر که حائز اهمیت است متن تلگرام باید خوانا باشد و خیلی طولانی نباشد استاندارد در حد 3 الی 4 خط باشد، فونت و سایز متن قابل قبول باشد که چشم کاربر را خسته نکند. سعی کنی از رنگ هایی استفاده کنید که چشم کاربر را نزند و با توجه به نوع کسب و کارتان شور هیجان لازم را داشته باشد برا قدرت جذب بیشتر بهتر است از رنگ قرمز استفاده کنید.

همچنین می توانید برا تبلیغ کسب و کار خود در دیگر صفخات مجازی از جمله اینستاگرام فعالیت داشته باشید و با توجه به کاربران زیادی که دارد مورد استقبال خیلی از مردم قرار گرفته است. با داشتن بنر تبلیغاتی اینستاگرام کار خود را تبلیغ کنید.

تلگرام:

تلگرام یک پیام رسان است که قابل نصب بروی اندروید، ویندوز و آی او اس می باشد. تلگرام یک اپلیکیشن رایگان است که می توان کسب و کارهای خود را معرفی کرد و بهترین گزینه برای کسب درآمد می باشد. تلگرام در ایران قبل از فیلتر شدن کاربران خیلی زیادی داشت که در تلگرام فعالیت می کردند. این پیام رسان را می توان با محدودیت و یا پروکسی راه اندازی کرد و شروع به کار کرد. برا گرفتن تبلیغات پروکسی تلگرام می توانید به سایت ما مراجعه کنید.

بنر های معمولی خیلی مورد استقبال قرار نمیگیرند سعی کنید بنر هایی جذاب تر و جنجالی تر که با سر و صدا هستند طراحی کنید. هرچه کار اولیه خوب و تمیز باشد باعث میشه اعتماد کاربر به شما جلب شود. طراحی بنر تبلیغاتی خود را می توانید به ما بسپارید. شرکت یافابرند سال ها در حوزه دیجیتال مارکتینگ مشغول به فعالیت است. اگر به دنبال بهترین نمونه های کسب و کار هستید حتما به کانال تلگرامی ما سر بزنید.شما می توانید با شماره های یافابرند تماس داشته باشید و بصورت کاملا رایگان مشاوره بگیرید.

ادمین مشاوره تلگرامی و ثبت سفارش شرکت تبلیغاتی یافابرند ::
🍊 https://t.me/yafa_ads

کانال تلگرام نمونه کارهای طراحی یافا برند ::
🅰️ https://t.me/work_samples_yafabrand

شماره های تماس برای مشاوره و سفارش::

05191690541
تلگرام ۰۹۱۵۰۴۶۷۳۳۸

دانلود نسخه Pdf 👇👇

بنر تبلیغاتی تلگرا

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

خدمات دیجیتال مارکتینگ یافا برند

فقط چند کلیک تا افزایش فروش و رشد کسب و کار خود فاصله دارید!

خریدت رو با تخفیف ثبت کن!

5% تخفیف مخصوص اولین خرید شما :)

کد تخفیف شما :