- صفحه نخست
- پیام رسان داخلی
- تبلیغات در ایتا
تبلیغات در ایتا: ایتا یک پیامرسان داخلی (IM) است که برای ارتباط داخلی کاربران در سازمانها و شرکتها طراحی شده است. با استفاده از این پیامرسان، کاربران می توانند با همدیگر به صورت گفتگوی یک به یک، گروهی و یا مشاهدهی اطلاعیههای سازمان در ارتباط باشند. ایتا از امنیت بالا و قابلیتهای متنوعی برای مدیریت سازمانی، ارتباط داخلی و بهبود کارکرد تیمی بهره میبرد. از جمله ویژگیهای آن می توان به قابلیت ذخیره سازی پیامهای ارسالی، احراز هویت کاربران و سطوح دسترسی مختلف برای مدیران و کاربران اشاره کرد. اگر شما به عنوان فردی که صاحب یک برند هستید یا در زمینه دیجیتال مارکتینگ فعال هستید و می خواهید محصولات و خدمات خود را در معرض دید کاربران فناوری اطلاعات قرار دهید، ایده آل ترین گزینه انتخاب راه های تبلیغاتی مناسب در این اپلیکیشن محبوب است. تبلیغات گسترده در فناوری اطلاعات، ارتباط صاحبان برند را با مشتریان آسان تر می کند و اطلاعات زیادی در مورد ویژگی ها و عملکرد محصولات و خدمات در اختیار آنها قرار می دهد.
پشتیبانی ساعت 8 الی 22 شب
انواع تبلیغات در ایتا:
برای انجام تبلیغات در ایتا، روشهای متنوعی وجود دارد که بهترین انتخاب برای شما به نوع فعالیتتان و مخاطبین هدفتان بستگی دارد. برای مثال، میتوانید از روشهای زیر برای تبلیغات خود استفاده کنید:
1- ایجاد کانال: با ایجاد کانال در ایتا، میتوانید اخبار، نکات و توصیهها مرتبط با کالاها و خدمات خود را به مخاطبان خود منتقل کنید. علاوه بر این، می توانید خرید ممبر کانال ایتا هم داشته باشید. کانالهای ایتا دارای امکانات متنوعی مانند پیامهای خوشآمدگویی، رایگیریها و قابلیت قرار دادن پستهای تبلیغاتی هستند.
2- استفاده از تبلیغات پاپ ایتا: تبلیغات پاپ آپ در ایتا یکی از روش های تبلیغاتی است که در آن محتوای تبلیغاتی مورد نظر به طور ناگهانی در وب سایت ها یا بسترهای پیام رسانی و شبکه های اجتماعی برای کاربران نمایش داده می شود. هنگامی که وارد یک وب سایت در مرورگر خود می شوید و مقاله ای را می خوانید، ناگهان پاپ آپ هایی باز می شود که حاوی اطلاعات تبلیغاتی مختلف است که مخاطب را به دیدن یک مقاله خاص دعوت می کند. با این نوع تبلیغات ممکن در پیام رسان های دیگر آشنا باشید.
برگذاری چالش:
زمانی که توانستید تعداد زیادی ممبر جذب کنید، باید برنامه ای برای جذب اعضای جدید داشته باشید. اجرای چالش یکی از مواردی است که می توانید برای جذب اعضای جدید و تبدیل اعضای فعلی به سرنخ استفاده کنید. وقتی اعضای کانال ببینند که شما به کسب و کار خود اهمیت می دهید و دائماً در تلاش برای بهبود آن هستید، تمایل بیشتری به خرید پیدا می کنند.
تبلیغات در ITA، اگر با هر هدفی انجام شود. رشد خواهد کرد و درآمد کسب خواهد کرد. وقتی چالشهای کانال خود را کامل میکنید و از اعضا میخواهید در چالشها شرکت کنند.
بهترین روش تبلیغاتی در ایتا:
در حال حاضر بهترین نوع تبلیغات در ایتا تبلیغات پاپ است همینطور برای تبلیغات در روبیکا ام کاربرد دارد. بسیاری از افرادی که در شبکه های اجتماعی کانال دارند به دنبال بهترین راه برای جذب ممبر و افزایش ممبر کانال خود هستند، اما خیلی از این افراد ممکن هزینه های زیادی بابت تبلیغات کرده باشند و اما نتیجه خوبی نگرفته باشند بنابراین بهتر است که در مرحله اول با روش های تبلیغات آشنا شوید و با کمک مشاورین تبلیغاتی بهترین نوع تبلیغات را انتخاب کنید. شبکه اجتماعی ایتا توانسته مخاطبین زیاد را به خود جذب کند و در این مسیر خیلی از کسب و کار ها به این شبکه اجتماعی روی آورده باشند. حال بهترین نوع تبلیغات در این روش تبلیغات پاپ است در ادامه با این نوع روش تبلیغات آشنا می شوید. در کنار تبلیغات برای جذب ممبر می توانید خرید ممبر فیک ایتا و با خرید ممبر ایتا را هم داشته باشید.
می توانید از طریق گروهی از فالوورها و فروشگاه برند، سرویسی برای ارسال تبلیغات پاپ آپ در فناوری اطلاعات خریداری کنید. شما می توانید با خرید سرویسی برای ارسال پاپ آپ های خوب به کانال خود و به طور موثر از طریق گروهی از فالوورها و فروشگاه برند، اعضای خوبی را به کانال خود جذب کنید.
همانطور که گفته شد، ارسال پاپ آپ به این معنی است که محتوای کانال شما در بالای پلتفرم ایتا به صورت پاپ آپ نمایش داده می شود و کاربران زیادی محتوای کانال شما را مشاهده می کنند. این افراد پس از بررسی محتوای کانال شما در صورت علاقه به صورت کاملا اختیاری عضو کانال شما می شوند.
تبلیغات پاپ آپ:
تبلیغات پاپ آپ یکی از روشهای تبلیغاتی آنلاین است که باعث نمایش پیام تبلیغاتی شما به صورت پنجره ای یا دکمه یا بنر در وب سایت یا اپلیکیشن شما خواهد شد. این نوع تبلیغات به شما اجازه میدهد تا به صورت مستقیم با کاربران خود ارتباط برقرار کنید و خدمات شما را به آنها معرفی کنید. در تبلیغات پاپ آپ، معمولاً شرکت ها به صورت روزانه، هفتگی یا ماهانه هزینهای را به میزبان وب سایت یا اپلیکیشن خود میپردازند تا تبلیغات شان به گوش و چشم کاربران برسد. البته این نوع تبلیغات همانند بسیاری از روشهای تبلیغاتی دیگر نقاط قوت و ضعفی دارد. به دلیل طبیعت خود پاپ آپها، ممکن است کاربرانی که محتوای تبلیغاتی شما را مشاهده میکنند، از آن رنج ببرند یا باعث عدم رضایت آنها شود. برای جلوگیری از این مشکلات، بهتر است که تعیین دقیقی انجام دهید که کدام کاربران برای محصول یا خدمات شما مهم هستند و پیام های تبلیغاتی خود را به روش های مناسبی برای آن ها ارائه دهید تا عملکرد تبلیغات شما بهبود یابد.
سوالات شما
در مرحله اول شما باید کانال کسب و کار خود را داشته باشید و با مشاوره کارشناسان تبلیغاتی بعد از بررسی کانال نوع تبلیغات شما انتخاب می شود
بله با تبلیغات پاپ و گسترده شما ممبر واقعی برای کانال خود جذب می کنید.
با سپرده به مجموعه تبلیغاتی مطمئن کانال شما ممبر واقعی جذب می کند. برای تشخیص در صورت ویو و بازدید خودرن پست های شما می توانید متوجه ممبر واقعی بشوید.
مناسب تمامی کانال هایی که مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.
بله با توجه به محدود نبودن ایتا، تبلیغات در این شبکه مجازی بازدهی بالایی دارد.
مزایا تبلیغات در ایتا:
تبلیغات در فناوری اطلاعات نقش بزرگی در بازاریابی دیجیتال ایفا می کند. بنابراین صاحبان برندها برای جذب مشتریان بیشتر، تبلیغات گسترده ای را در ایتا با کمک وب سایت های مورد اعتماد انجام می دهند. سایت عضویت ما یکی از معتبرترین سایت هایی است که تبلیغات با استفاده از روش های عملی برای مشتریان تبلیغ می کند. مشاوران و کارشناسان این وبسایت پس از تست کانال، بهترین روش تبلیغاتی را برای درج تبلیغات مربوط به آن کانال در کانال ها و وبسایت های دیگر انتخاب می کنند.
تنها با یک تماس تلفنی می توانید سفارش مربوط به تبلیغات کانال خود را در ایتا ثبت کنید. باشید.
نتیجه گیری در مورد تبلیغات ایتا:
اگر بدنبال تبلیغات مطمئن در شبکه ایتا هستید می توانید با خیال راحت از ما خریداری کنید. اگر در مورد نحوه چگونگی تبلیغات برای کانال کسب و کار خود شک دارید می توانید با تیم کارشناسان یافابرند بصورت رایگان در ساعت 8 الی 22 شب ارتباط برقرار کنید.