آیا تا به حال به تبلیغات در روبیکا فکر کرده اید. این مسئله برای همه کسب و کارها و فعالیت‌های اینترنتی یک ضرورت حساب می‌شود. ضرورتی که سود و زیان آنها را تعیین می‌کند. به عبارت دیگر همه کسب و کارها نیاز دارند تا بتوانند به مشتریان بیشتری دست پیدا کنند. مشتریانی که با کالاهای آنها آشنا باشند و با اطلاع بیشتر از کم و کیف کار از آنها خرید کنند به نظر شما برای این مسئله‌ا از چه پلتفرم‌هایی می‌توان استفاده کرد. ما به شما پیشنهاد می‌دهیم تا از روبیکا استفاده کنید. ما در مجموعه تخصصی یافابرند معتقدیم تبلیغ در روبیکا و یا تبلیغات در ایتا یک فرصت استثنایی برای همه فعالیت‌های مجازی است تا به جمع کثیری از کاربران فارسی زبان دسترسی داشته باشند و بتوانند محصولات خود را به آنها معرفی نمایند.

راه های ارتباطی

تبلیغات در روبیکا:

برای تبلیغ در پیام رسان روبیکا، بهترین روش این است که با تیم کارشناسان در زمینه تبلیغات تماس بگیرید و یک برنامه تبلیغاتی مطابق با نیازهای شما با آنها ترتیب دهید. تبلیغات در روبیکا به دو صورت می باشد: (تبلیغات کانال روبیکا و تبلیغات روبینو). تعرفه تبلیغات در روبیکا از 200 هزارتومان شروع می شود و برای تبلیغات رایگان در روبیکا می توانید به شیوه های مختلف تبلیغات کنید. این پلتفرم امکاناتی برای تبلیغات مختلف از جمله تبلیغات مستقیم، تبلیغات با هدف گروه خاصی از کاربران، پیام‌های تبلیغاتی و بنرهای تبلیغاتی را در اختیار شما قرار می‌دهد. علاوه بر افزایش ممبر با تبلیغات می توانید خرید ممبر روبیکا هم داشته باشید. همچنین، اگر مایلید به شیوه دیگری تبلیغ خود را در روبیکا ارائه دهید، می‌توانید به صورت مستقیم با صاحبان کانال‌ها یا گروه‌هایی که مرتبط با نیاز شما هستند، ارتباط برقرار کنید و تبلیغات خود را ارائه دهید. البته در این صورت باید از اعتبار و محتوای آگهی‌های خود مطمئن باشید تا تأیید پسندان قشر مخاطبان را به دست آورید.

تعرفه تبلیغات در روبیکا یافابرند

قیمت تبلیغات پاپ روبیکا

3 ساعت500 ت (جذب از 200 تا 400)خرید
6 ساعت800 ت (جذب از 200 تا 800)خرید
9 ساعت1,000 ت (جذب از 800 تا 1.2)خرید
12 ساعت1,200 ت (جذب از 1.2 تا 1.6)خرید
24 ساعت1,560ت (جذب از 1.6 تا 2.5)خرید

پشتیبانی ساعت 8 الی 22 شب

روش های تبلیغات در روبیکا:

🥇 معرفی پین پیامرسان

پین پیامرسان به نخستین سطر در بخش پیامرسان گفته می‌شود. تبلیغی که در پین پیامرسان ثبت شود، مثل یک گفتگوی سنجاق شده به کاربران نمایش داده می‌شود. در این تبلیغات صرفا امکان درج لینک‌های داخلی وجود دارد. درحال حاضر امکان فروش این تبلیغات بر حسب زمان است و حداقل زمان قابل فروش ده دقیقه می‌باشد.

🕙 تبلیغات پین پیامرسان بر حسب بازدید زمانی

با توجه به تفاوت میزان تعامل کاربران با اپلیکیشن روبیکا در ساعت‌های مختلف، دو بازه زمانی برای فروش پین پیامرسان در نظر گرفته‌ شده است. 

این دو بازه شامل ساعت‌های ۱۵ الی ۱۷ و ۲۱ الی ۲۴ می‌باشند. حداقل بازه زمانی برای خرید تبلیغات پین پیامرسان ۱۰ دقیقه و حداکثر ۶۰ دقیقه می‌باشد

 

 

🌅 ساعت‌های نقره‌ای ساعت‌های نقره‌ای شامل بازه‌ی ۱۵ الی ۱۷ می‌شوند. ارزش هر ساعت پین در ساعت‌های نقره‌ای ۶۰ میلیون تومان است. ارزش هر ۱۰ دقیقه پین پیامرسان در ساعت‌های نقره‌ای ۱۰ میلیون تومان است.

 

🌠 ساعت‌های طلایی

ساعت‌های طلایی شامل بازه‌ی ۲۱ الی ۲۴ می‌شوند. ارزش هر ساعت پین در ساعت‌های طلایی ۷۸ میلیون تومان است. ارزش هر ۱۰ دقیقه پین پیامرسان در ساعت‌های طلایی ۱۳ میلیون تومان است.

محتوای مورد نیاز برای تبلیغات پین پیامرسان:

۱. یک تصویر مربعی و با حداکثر حجم یک مگابایت

۲. انتخاب «عنوان تبلیغ»

۳. انتخاب «متن تبلیغ»

اگر قصد تبلیغات در پیام رسان های داخلی را دارید می توانید در فرم مربوطه کانال خود و یا پیج روبینو خود را بنویسید و شماره تماس خود را بگذارید تا کارشناسان ما بعد از بررسی کانال و یا پیج شما جهت شروع تبلیغات تماس بگیرند. برای اطلاع از قیمت تبلیغات اطلاع لازم را داشته باشید.

تبلیغاتی کلیکی در پیام رسان روبیکا:

⁉️ قیمت هر کلیک در پین پیامرسان روبیکا چقدر است؟

❇️ همانطور که می‌دانید، هزینه تبلیغات در پین پیامرسان روبیکا به دو عامل بستگی دارد:

۱. مدت زمان پین

۲. تعداد کاربران کانال یا صفحه‌ی روبینو

🎁 روبیکا جهت حمایت بیشتر از تبلیغ‌دهندگان، برخلاف سایر پلتفرم‌ها اقدام به فروش تبلیغات براساس زمان نموده است، تا بدین ترتیب کسب‌وکارهای با محتوای جذاب و کاربرپسند برای تبلیغات هزینه‌ی کمتری بپردازند.

  🔹 برای بررسی هزینه تبلیغات براساس کلیک لازم است میزان کلیک در هر بازه زمانی را در اختیار داشته باشیم. براساس تبلیغات انجام شده تا کنون به صورت میانگین تعداد کلیک در هر بازه ۲۰ دقیقه‌ای حدود ۲۷۰۰۰ بوده است. بر این اساس هزینه تبلیغات به ازای هر کلیک براساس تخفیف‌های ارائه شده، طبق تصویر فوق می‌باشد.

تبلیغات | پین در روبیکا

قوانین و مقررات تبلیغات پین پیامرسان روبیکا:

۱. امکان ثبت درخواست برای معرفی کانال‌ها و صفحاتی وجود دارد که:

۱.۱. از تاریخ ایجاد کانال/صفحه حداقل یک‌ماه سپری شده و کانال/صفحه در یک‌ماهه اخیر فعالیت مستمر داشته باشد. ۱.۲. مفاد فهرست مصادیق محتوای مجرمانه در آن دقیقا رعایت شده باشد.

۱.۳. حساب کاربری سازنده باید در پیشخوان کسب درآمد احراز هویت کرده باشد.

۱.۴. کانال/صفحه فاقد سابقه تذکر و اعمال جریمه بوده و حاوی مطالب زرد و کم‌محتوا نباشد.

۲. امکان تبلیغ کانال‌ها/صفحات منتسب به برندهای شناخته شده، سازمان‌ها و شخصیت‌های حقوقی و حقیقی صرفا زمانی میسر است که تیک آبی خود را دریافت کرده باشد.

۳. ثبت سفارش در زمینه‌هایی که تبلیغ آن‌ها ممنوع بوده یا تابع سلسله مراتب خاصی است (مثل تبلیغ داروها، خدمات پزشکی و…) امکان پذیر نیست.

۴. ملاک و مبنا در همه اطلاعات آماری از قبیل تعداد کلیک، میزان مشاهده و… آمار پلتفرم روبیکا است.

۵. سفارش‌دهنده موظف است پیش از شروع، آخرین پست‌های کانال را از هر نوع پست و محتوای تبلیغی پاک‌سازی نماید.

۶. در مدت زمان تبلیغات، معرفی سایر گروه‌ها و کانال‌ها و صفحات در بخش توضیحات کانال/صفحه ممنوع است.

۷. با توجه به کثرت درخواست‌ها تایید یا عدم تایید درخواست تبلیغات در اختیار روبیکا است.

برای اینکه بتونیم بهترین نتیجه رو از تبلیغات در پین داشته باشیم باید چیکار کنیم؟

🔺 اگه به پین پیامرسان روبیکا دقت کرده باشین، میدونین که شامل ۳ بخش اصلی میشه: ۱. تصویر ۲. عنوان ۳. زیرعنوان

⁉️ چه «تصویری» رو در تبلیغ خودمون استفاده کنیم؟!

 «تصویر» مورد استفاده در تبلیغ پین بهتره پروفایلِ کانال، پیج روبینو و یا فروشگاهمون باشه (البته اگه تصویر با کیفیت و جذابی هست). پیشنهاد می‌کنیم از تصاویر خیلی شلوغ و غیر گویا استفاده نشه. استفاده از تصویر مناسب احتمال کلیک کاربر و دیده شدن تبلیغ ما رو بالا میبره!

⁉️ چه «عنوانی» برای تبلیغ در پین بهتره؟! «عنوان» تبلیغ باید کمتر از ۶ کلمه و در عین حال گویای پیشنهادمون برای کاربران باشه. سعی کنیم در انتخاب «عنوان» خلاقیت به خرج بدیم و در عین حال با جملات پیچیده کاربران رو گیج نکنیم. «عنوان» تبلیغ میتونه مهمترین بخش تبلیغات در پین باشه.

  ✅ «زیرعنوانی» که استفاده می‌کنیم باید چه ویژگی‌ای داشته باشه؟! «زیرعنوان» تبلیغ باید کمتر از ۶ کلمه باشه و بهتره از کاربر بخوایم به کانال، پیج روبینو یا فروشگاه ما سر بزنه (Call to action). آمارها نشون میده رعایت همین نکته‌ی ساده میتونه در اقدام کاربران تاثیر زیادی داشته باشه.

💣 رعایت این سه نکته میتونه باعث بشه از تبلیغات خودمون در پین پیامرسان نتیجه‌گیری بهتری داشته باشیم.

شرایط جذب کاربر:

📢 نگهداشت کاربران به اندازه‌ی جذب مهم است!

✅ برنامه‌ریزی برای نگهداشت کاربران و توجه به آن‌ها جزو نکاتی‌ست که نباید از آن غافل شد. گاهی کسب‌وکارها و تولیدکنندگان محتوا به خوبی برای نگهداشت کاربرانشان وقت نمی‌گذارند و برنامه‌ریزی درستی در این باره ندارند. همین امر باعث می‌شود با وجود جذب خوبی که دارند، رشد مناسبی نداشته نباشند.

🔴 پس برای جذب و نگهداشت کاربران در کنار هم برنامه داشته باشید! اگر تصمیم به تبلیغات دارید ابتدا لازم است برای این سوالات پاسخ مناسبی داشته باشید:

🔸 چه چیزی برای کاربران جدیدی که به کانال، صفحه‌ی روبینو یا فروشگاه شما سر می‌زنند، دارید؟

🔹 آیا محتوا یا پیشنهاد جذابی برای کاربران درنظر گرفته‌اید که باعث شود آن‌ها شما را دنبال کنند؟

🔸 آیا به طور مستمر خوراک محتوایی برای دنبال‌کنندگان و کاربران خود فراهم می‌کنید؟؟

تبلیغات بنری:

اگر بخواهید بنر تبلیغاتی بسازید مطمئنم می‌توانید در این پلتفرم آموزش‌های ارزشمند و کاربردی خوبی دریافت کنید. با توجه به وسعت موضوعات، این پلتفرم امکانات و اطلاعات بی‌شماری را به کاربران ارائه می‌کند. به همین خاطر همواره مورد توجه آن قرار می‌گیرند.همین امر مسئله‌ای است که می‌تواند به شما کمک کند تا کاربران بیشتری داشته باشید.

کارشناسان ما می‌توانند به شما بهترین روشهای ساخت بنر‌های تبلیغاتی را آموزش دهند. در فرایند اجرای تبلیغات شما میآن چیزی را که می‌خواهید مشتریانتان ببینند، تحت کنترل داشته باشید.این نیز از جمله خدماتی است که ما در این سایت به کاربران ارائه می‌کنیم، مشاوره‌هایی که شاید به ظاهر ساده باشند اما بسیار تعیین کننده هستند.

تبلیغات | در روبیکا

تبلیغات گسترده اینستاگرام

اگر به دنبال ارائه تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی دیگر هستید به عنوان مثال اگر می‌خواهید در اینستا بنر تبلیغاتی یا معرفی محضولات کسب و کارتان را منتشر کنید، باید بگویم که این هم یکی از گزینه‌های مناسب برای کار است اما توصیه ما به عنوان متخصص در زمینه برندینگ و تبلیغ در شبکه‌های اجتماعی این است که در کنار این هزینه شما می‌توانید با مبالغ بسیار کمتر نتایج به بزرگتری دست پیدا کنید. پس چنانچه اصرار دارید  حتماً در اینستاگرام کالاها و محصولات خود را معرفی نمایید، به شما توصیه می‌کنیم روبیکا را به عنوان یک پلتفرم محبوب مورد توجه قرار داده و از ظرفیت‌های آن استفاده کنید.

تعرفه تبلیغات در تلگرام

تعرفه تبلیغات در تلگرام متفاوت بوده و از چندین عامل وابسته (مانند نوع تبلیغ، سطح محبوبیت کانال، تعداد اعضای کانال و محتوای تبلیغاتی) تاثیر می‌گیرد. همچنین، باید توجه داشت که تلگرام در تعریف تبلیغات، به دو نوع تبلیغات “تبلیغ مستقیم” و “تبلیغ غیرمستقیم” تقسیم‌بندی شده است. برای اطلاع از تعرفه‌های تبلیغات در تلگرام، بهتر است با تیم پشتیبانی تماس داشته باشید. اما اگر فکر میکنید که با روش‌های دیگر به‌عنوان مثال شرایط تبلیغات در شبکه اجتماعی تلگرام می‌توانید به اهداف خود دست پیدا کنید باید بدانید که همیشه این چنین نیست. چرا که هر کسب و کاری به شرایط و ویژگی‌های خاصی برای توسعه نیاز دارد. ممکن است برای یک کسب‌و‌کار تلگرام مناسب باشد برای دیگری نباشد. پس به هیچ وجه مقایسه اشتباه نکنید و مطمئن باشید که آنچه که تبلیغات در روبیکا برای شما به ارمغان می‌آورد در بسیاری از موارد در هیچ شکست پلتفرم‌های دیگر امکان پذیر نیست.

چرا تبلیغات در روبیکا:

درست کردن کانال در روبیکا، این شبکه اجتماعی تازه نفس و روبه رشد، مسئله‌ای است که این روزها اولویت مهم بسیاری از مدیران و صاحبان کسب و کار به حساب می‌آید. چون  آنها دریافته اند که چه سود هنگفتی در این کار به ظاهر ساده نهفته است. به عبارت دیگر صحبت سر معرفی یک شبکه اجتماعی قدرتمند و چند منظوره است که طرفداران زیادی در ایران و بسیاری از کشورهای دیگر دارد.  طرفدارانی که روبیکا را یک ایده آل کارآمد و مفید می‌دانند و به آن اعتماد دارند. اقبال قابل توجه کاربران به این شبکه اجتماعی باعث شده است تا آژانس تبلیغاتی یافابرند که در حوزه تبلیغات شبکه‌های اجتماعی و سوشیال مدیا فعالیت دارد، تمرکز ویژه روی این پلتفرم محبوب داشته باشد و خدماتی را به مشتریان و کاربران خود در این خصوص ارائه نمایند.

ما در این نوشتار قصد داریم برخی از ویژگی‌ها و ضرورت‌های ساخت کانال روبیکا را برای شما کاربران گرامی تشریح کنیم.

تبلیغات رایگان در روبیکا:

تبلیغات رایگان در شبکه‌های اجتماعی می‌تواند یک راه موثر برای ارتباط با مخاطبان و تبلیغ کسب و کار شما باشد. شما می توانید کانال خود را در کانال های مناسب کسب و کارتون تبلیغ کنید و یا تبادل بزنید با زدن تبادل نوعی تبلیغات رایگان بوده و مشتری هدفمند و واقعی جذب می کنید.

گروه تبلیغات روبیکا: 

این روزها خیلیا بدنبال تبلیغات در شبکه های اجتماعی هستند. باید در نظر داشته باشید تبلیغات خود را به گروه های مطمئن که در این مسیر فعالیت می کنند بسپارید. تا تبلیغات شما هدفمند باشد. 

سایت تبلیغات پیج در روبیکا:

اگر بدنبال سایت جهت تبلیغات مطمئن برای کانال روبیکا خود هستید پبشنهاد من سایت یافابرند است چرا که تبلیغات در سایت یافابرند کار راه برای شما آسوده کرده و می توانید به راحتی پنل خود را خریداری کرده و در کسری از زمان تبلیغات شما استارت می خورد. اگر نیاز به مشاوره دارید می توانید با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید و از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید

نحوه سفارش تبلیغات در روبیکا:

برای سفارش تبلیغات در روبیکا، می توانید با مجموعه تبلیغاتی یافابرند در زمینه تبلیغات  تماس بگیرید. در این مجموعه شما می توانید بسته های تبلیغاتی مختلف را دریافت کنید و اطلاعات کامل در مورد هزینه و حجم تبلیغات را بدست آورید. همچنین، می توانید از طریق دیگر راه های ارتباطی با تیم بازاریابی و پشتیبانی روبیکا که در سایت آن عرضه شده است، با یکی از کارشناسان ارتباط برقرار کرده و در مورد تبلیغات مورد نظر خود با او مشورت و صحبت کنید. این کارشناسان به شما راهنمایی می کنند تا برنامه تبلیغاتی مناسبی برای شما در نظر بگیرید و بسته تبلیغاتی مناسبی را با توجه به نیازهای شما انتخاب کنید.

کسب درآمد از روبیکا را یاد بگیرید:

حال که با این سوپر اپلیکیشن آشنایی کلی پیدا کردید خوب است با روش‌های کسب درآمد از این پلتفرم نیز آشنایی پیدا کنید. برای این کار می‌توانید از از مستندات موجود در سایت استفاده کرده و یا با کارشناسان ما گفتگو کنید تا اطلاعات دسته اول و دقیقی را در این خصوص در اختیارتان قرار دهیم. یافا برندینگ در زمینه کسب درآمد از شبکه‌های اجتماعی و مشخصا کسب درآمد از روبیکا به شما کمک می‌کند. آنچه که مسلم است تبلیغ در روبیکا با توجه به مدل‌های مختلف تبلیغاتی که در این سوپر اپلیکیشن در دسترس است، نیازمند اطلاعات و دانشی است که بتواند متناسب با نیاز شما از این فرصت برای تان بهره برداری کند. ما دقیقاً روی این موضوع تمرکز داریم و به شما پیشنهاد‌های متناسب با نیاز و شرایط شما ارائه می‌کنیم.

تبلیغات در روبیکا چه برتری‌هایی دارد:

یکی از مهمترین برتری‌هایی که استفاده از امکانات تبلیغاتی برنامه روبیکا برای کسب و کارها و فعالیت‌های مجازی دارد این است که بسیاری از کاربران این شبکه ایرانی هستند و با کالاها و محصولات آن آشنایی دارند. آنها به هیچ وجه رباتهای افراد دور از دسترس نیستند! شما میتوانید با کمی تمرکز و ارائه محصولات ارزشمند و مناسب مشتری خود را از طریق همین شبکه اجتماعی پیدا کنید و کالاهای خود را عرضه نماید.

این مسئله یکی از دغدغه‌های بزرگ کسب و کار هاست. چیزی که با وجود روبیکا برای شما حل شده است.به عبارت دیگر یک مجموعه ارزشمند از کاربرانی که آماده خرید و دریافت خدمات هستند در اختیار شما قرار دارد. همانطور که گفته شد تبلیغات در روبیکا یعنی دستیابی به جمعیت بالای پنج میلیونی از کاربران عمدتا ایرانی. کافیست محصولات خوب و خدمات ارزنده ای داشته باشید همین برای موفقیت شما کفایت می‌کند. در این مسیر ما نیز در کنارتان هستیم و همه چیز را برای شما تشریح می‌کنیم و کار را پیش می‌بریم.

نتیجه گیری:

در جمع بندی کوتاهی از این نوشتار می‌توانیم بگویم که همه کسب و کارها به تبلیغات و دستیابی به مشتریان بیشتر نیاز دارند. ظرفیت‌های متعددی در این زمینه وجود دارد که یکی از مهم ترین آن‌ها تبلیغات در روبیکا است. مسئله ای که به سادگی ساخت یک کانال می‌تواند برای شما نتایج ارزشمندی داشته باشد. همچنین دانستیم که نمی‌شود روی یک شبکه اجتماعی به تنهایی حساب کرد. به عبارت دیگر تمرکز روی تلگرام یا اینستاگرام و یا ایتا به تنهایی نمی‌تواند گزینه منطقی و مطلوبی باشد. بنابراین ما توصیه می‌کنیم تا با اطلاع کامل و دقیق، از امکاناتی که این سوپر اپلیکیشن ایرانی در اختیار کاربران قرار می‌دهد آشنا شوید. اگر در این زمینه مشکلی دارید با کارشناسان ما در یافا برند ارتباط برقرار کنید تا مشاوره‌های لازم را به شما ارائه نمایند.

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *