اهمیت آنالیز کردن کانال تلگرام:
از آنجا که الان رقابت در تلگرام بسیار زیاد و سخت شده است، باید بصورت مداوم به آنالیز تلگرام رقبا بپردازیم و در کنارش مدام کانال خود را آنالیز کنیم. آنالیز باید هفته ای یکبار انجام شود تا در پیشرفت کانال ما کمک کمد.
با آنالیز گزارش آماری و بررسی برترین هشتگ ها می توانید متوجه شوید که رقبای شما از چه هشتگ های جهت بازاریابی در شبکه های اجتماعی استفاده می کنند.
مزایای استفاده از ابزارهای تحلیل کانال و گروه:
آنالیز کردن کانال و گروه های تلگرام مزایای زیادی در جهت تعیین استراتژی های بازاریابی دیجیتال و برای کسب و کار شما دارد.
1. افزایش ممبر در طول زمان
2. برنامه ریزی بهتر برای انتشار پست ها
3. مشخص کردن بازدید های بیشتر در متن، تصویر، ویدئو
4. مشخص کردن اشتراک گذاری تعداد پست ها
مهم ترین معیار در آنالیز کردن کانال ها:
در تلگرام با توجه به کانال و گروه باید هردو جدا تجزیه و تحلیل بشه و سپس بررسی شود. در تلگرام مهم ترین رکن بعد از ممبر، محتوا می باشد که محتوا باید کاملا استاندارد باشد. در گروه ها تعداد اعضا ممبر می توانند محتوا تولید کنند زیرا امکان تعامل باهم وجود دارد. معیارهای آنالیز پروه های تلگرامی معمولا تعداد اعضا،میزان فعالیت هر عضو، تعداد پیام ها در روز، هفته و ماه است.
تحلیل آنالیز رایگان با نمودار:
با نمودار ها می توانید تعداد اعضای عضو شده در کانال بر اساس وردی و خروجی در بازه های زمانی مختلف مشاهده کنید. لذبت داشتن بک نمودار قابل قبول که تعداد ورودی ها بیشتر از خروجی باشد باید یک سری نکات را در کانال تلگرام خود رعابت کنید:
1. کانال شما باید محتوای خوبی داشته باشد
2. دارای عکس خوب برای پروفایل و عکس های داخل کانال
3. بایو مناسب و مرتبط با کانال خود داشته باشید.
در تمامی نمودار ها، نموداری که خیلی هائز اهمیت است و برای تحلیل عملکرد، شما به آن نیاز دارید.
نمودار بازدید بر اساس ساعت است:
این نمودار از دو قسمت ساعت ها و بازدید ها تشکیل شده است که می توانید روز های گذشته را باهم مقایسه کنید
تموداری در آنالیز تلگرام وجود دارد که می توانید بازدید ها را بر اساس منابع مشاهده کنید. در اینجا نمودار به شما می گوید چه تعداد بازدید کانال های شما از طرف دنبال کننده ها، سرچ، پیام فوروارد شده، کانال، گروه ها، URL و… بوده است.
با کمک این تحلیل ها می توانید متوجه شوید که تمرکز خود را برای تبلیغات بر کدام قسمت بگذارید. به عبارتی کدام قسمت برای تبلیغات بیشتر بازده دارد.

در هنگام آنالیز کردن به این دو نکته توجه کنید:
در مرحله اول سعی کنید بدنبال دلیل بگردید: در هنگام آنالیز کردن سعی کنید بعد از دیدن آمار و ارقام بدنبال چرایی ماجرا باشید که چرا برای کانال شما چنین اتفاقی افتاده است. با اسپانسر پروکسی می توانید درآمد میلیاردی داشته باشید.
دوم: برای کانال خود معیارهای کلیدی را انتخاب کنید: سعی کنید در کانال های کسب و کار خود یک یا چند برند، معیار کلیدی را در نظر بگیرید و براساس آن پیش بروید.
روند رشد آنالیز کردن کانال تلگرام:
با توجه به نمودارهایی که توضیح داده شد در آنالیز کردن کانال ها یک دید کلی از روند رشد یا ریزش کانال در روزهای اخیر را شاهد هستیم که بهتر است دنبال علت هر کدام باشیم. اگر کانال کسب و کار در تلگرام دارید می توانید با ممبر پروکسی تلگرام اعضای واقعی کانالتون زیاد کنید. سعی کنید آنالیز کردن کانال را متکی به زمان گفته شده در تلگرام نکنید. زمان تحلیلی محتوای شما در تلگرام بر اساس ساعت هماهنگ جهانی (UTS) محاسبه می شود.
برای ارتباط با مشاوران یافابرند و کسب اطلاعات بیشتر راجع به تحلیل و آنالیز رایگان کانال تلگرام به روش های زیر با ما در ارتباط باشید :
ادمین مشاوره تلگرامی و ثبت سفارش شرکت یافا برند مشهد ::
https://t.me/yafa_ads
شماره های تماس برای مشاوره و رزرو در مشهد و دیگر شهر ها ::
05191690541
تلگرام
۰۹۱۵۰۴۶۷۳
[…] […]