بهترین راه برای رسیدن به همه ساکنان و بازدیدکنندگان شهر مشهد، تبلیغات تلویزیون شهری در مشهد است! از طریق این رسانه پرطرفدار، شما می‌توانید پیام خود را به صورت جذاب و قابل توجهی به مخاطبان منتقل کنید. فضای شهری چشمگیر و شگفت‌انگیز مشهد، صفحه نمایش بزرگی برای توجه مردم به تبلیغات شماست. با استفاده از تبلیغات تلویزیون شهری، برندتان را به مقام بالاتری برسانید و بازدهی فوق‌العاده‌ای در بازار مشهد و منطقه تجربه کنید!

 

سفارش تبلیغ تلویزیون شهری در مشهد:

برای سفارش تبلیغ تلویزیونی در مشهد، لطفاً اطلاعات زیر را در نظر بگیرید: 1. محتوای تبلیغ: لطفاً توضیح دهید که در تبلیغ خود چه پیامی را میخواهید منتقل کنید و اگر عناصر خاصی مانند عکس، ویدیو یا شعار دارید، آنها را نیز ارائه کنید. 2. طول تبلیغ: لطفاً مدت زمان مورد نظرتان برای تبلیغ را مشخص کنید. برای مثال، 15 ثانیه، 30 ثانیه یا 1 دقیقه. 3. زمان پخش: لطفاً برایم بیان کنید که در چه بازه زمانی و یا در چه تاریخ‌های خاص میخواهید تبلیغ شما در تلویزیون پخش شود. 4. هدف مخاطب: لطفاً مخاطب مورد نظرتان را توضیح دهید. برای مثال، آیا میخواهید به تمام ساکنان مشهد برسید یا به یک طبقه خاص از مخاطبان، مانند جوانان، بزرگسالان یا خانواده‌ها متمرکز شوید؟ با ارائه این اطلاعات، میتوانم با دقت بیشتری به درخواست شما پاسخ دهم و برای شروع فرآیند سفارش تبلیغ تلویزیونی در مشهد با ما تماس بگیرید

تعرفه تبلیغات تلویزیون شهری مشهد:

تعرفه های تبلیغات تلویزیون شهری بسته به شبکه تلویزیونی، شبکه محلی یا ملی، نوع برنامه های مقصد و روزهای هفته متغیر می باشند. بهترین روش برای اطلاع از تعرفه ها و دریافت پیشنهادات مختلف، مراجعه به شبکه های تلویزیونی محلی در مشهد است. شما می توانید با تماس با شبکه های تلویزیونی مشهد، بازاریابی و تعرفه های آنها را جستجو کنید و گزینه بهتری را برای تبلیغات تلویزیونی خود انتخاب کنید. همچنین، شرکت های تبلیغاتی و آژانس های تبلیغاتی نیز می توانند به شما در این زمینه کمک کنند و با نظرات خود اطلاعات دقیق تری راجع به تعرفه ها و بسته های تبلیغات تلویزیونی در مشهد ارائه دهند. با سپردن به آژانس های دیجیتال مارکتینگ صفر تا صد کار شما انجام می شود .

شرایط اجاره تلویزیون شهری برای تبلیغ

این شرایط می توانند متنوع باشند و به عوامل مختلفی اعم از شهر، سطح شهرت تلویزیون شهری، طول و نحوه پخش تبلیغ و اندازه تبلیغ بستگی داشته باشند. بهترین روش برای کسب اطلاعات دقیق در مورد شرایط اجاره تلویزیون شهری برای تبلیغ، تماس با آژانس تبلیغاتی مربوطه است. ما می توانیم به شما جزئیات بیشتری راجع به شرایط اجاره، هزینه ها، مدت زمان پخش و سایر موارد مربوطه ارائه دهند. با تماس با منابع مناسب، شما می توانید شرایط اجاره تلویزیون شهری را برای تبلیغ خود در مشهد به دست آورید و تصمیمات صحیح درباره اجاره تلویزیون شهری برای تبلیغ خود بگیرید. علاوه بر تبلیغات تلویزیونی می توانید تبلیغ در مشهد را هم داشته باشید. 

تلویزیون ها را می توان در میادین شهر، بیرون ساختمان ها، ویترین مغازه ها، استادیوم های ورزشی و مکان های مشابه نصب کرد. انواع مختلفی از پنل ها و تجهیزات برای افراد یا شرکت ها برای اجاره یک صفحه نمایش شهری برای یک محیط بیرونی در مقابل پانل های داخلی در دسترس است.
با توجه به اینکه صفحه نمایش تا حد زیادی در بیرون قرار گرفته است، فاصله بین چراغ های LED و پنل ها بیشتر است.
به طور کلی تلویزیون شهری با اینکه از نظر کیفیت تصویر با ویدئو وال همخوانی ندارد، ظاهر یکنواخت تری دارد و از نظر دوام نسبت به ویدئو وال برتری دارد.

نکات سفارش تبلیغاتی تلویزیون:

به نکات زیر توجه کنید هنگام سفارش تبلیغاتی تلویزیونی:

1. هدف مشخص: قبل از سفارش، هدف خود را به وضوح تعیین کنید. آیا میخواهید به فروش محصولی برسید، شناخت برند خود را افزایش دهید یا پیام خاصی را منتقل کنید؟ تعیین هدف به شما کمک میکند پیام و استراتژی تبلیغاتی را مشخص کنید.

2. مخاطب هدف: بازار هدف خود را شناسایی کنید. از نظر جنسیت، سن، نژاد، منطقه جغرافیایی و علایق مشتریان خود، دسته بندی کنید. با داشتن تفکری هدفمند، میتوانید برنامه های تبلیغاتی را بهتر هدایت کنید.

3. کانال تلویزیونی: بسته به بودجه، مخاطب هدف و منطقه مورد نظر خود، شبکه های تلویزیونی را بررسی کنید. شناخت مخاطبان شبکه ها و برنامه های آنها به شما کمک میکند تبلیغ خود را در کانال مناسب قرار دهید.

4. محتوا: پیام خود را کوتاه، جذاب و قابل فهم نگاه دارید. رعایت قوانین و محدودیت های زمانی موجود در تبلیغات تلویزیونی بسیار مهم است.

5. زمان پخش: زمان پخش تبلیغات خود را بر اساس شیوه زندگی مخاطبین و ساعات شروع برنامه ها در نظر بگیرید.

6. بودجه: مقدار مالی که قادر به اختصاص آن به تبلیغات تلویزیونی هستید، را مشخص کنید. بهبود قدرت خرید ناشران و دیگر عوامل مربوط به تبلیغاتی مانند تعطیلات و همچنین طول و نوع پخش تبلیغ برنامه را در نظر بگیرید.

7. تقویم تبلیغاتی: برنامه ریزی کنید که تبلیغات تلویزیونی خود را به یک تقویم مدیریت تبلیغات وصل کنید. مطمئن شوید که تبلیغات شما هماهنگ با برنامه های تبلیغاتی دیگر و استراتژی بازاریابی شماست.

8. پیگیری و اندازه گیری: پس از پایان دوره تبلیغاتی، اثربخشی تبلیغات خود را بسنجید. از روش هایی مانند کدهای تخفیف، لینک های پیگیری و نظرسنجی ها برای اندازه گیری بازده تبلیغاتی استفاده کنید. با رعایت این نکات، میتوانید سفارش تبلیغاتی تلویزیونی خود را به خوبی مدیریت کنید و پیام موثرتری را به مخاطبان خود منتقل کنید.

رزرو تبلیغات تلویزیون شهری:

برای رزرو تبلیغات تلویزیونی شهری، لطفاً اقدامات زیر را بررسی کنید:

1. پیدا کردن شبکه تلویزیونی: مشخص کنید کدام شبکه تلویزیونی شهری در مشهد می‌خواهید تبلیغات خود را انجام دهید. بررسی کنید که شبکه‌های محلی و ملی در این شهر در دسترس هستند و شبکه‌ای را که به هدف مخاطبین شما نزدیک است، انتخاب کنید.

2. تماس با شبکه تلویزیونی: تماس با مرکز تبلیغات شبکه مورد نظرتان بگیرید و بازاریابان یا کارشناسان آنها را ملاقات کنید. آنها می‌ توانند شما برا برای بهترین منطقه  تبلیغاتتون راهنمایی کنند.

تلویزیون شهری مشهد:

شهر مشهد در ایران دارای تلویزیون شهری است که به عنوان یک منبع ارتباطی و اطلاع رسانی برای جامعه محلی عمل می کند. این تلویزیون به نام “شبکه تلویزیونی شهری مشهد” شناخته می شود و برنامه های متنوعی از جمله خبری، فرهنگی، ورزشی و… را پوشش می دهد. تلویزیون شهری در مشهد در مناطق خیام، امامت، ملک آباد و …. بسیار پر بازدید است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *