
چگونه در تلگرام نظرسنجی بگذاریم
در اینحا قصد داریم تا نحوه چگونگی در تلگرام نظرسنجی بگذاریم به شما آموزش دهیم. تلگرام یک شبکه اجتماعی بسیار پرطرفدار است ک با وجود ...
000
نحوه انجام مسابقات در اینستاگرام یکی از روش هایی است که از کسب و کارهای زیادی از آن استفاده می کنند تا بیشتر دیده شوند تا مخاطبان را به تعامل تشویق کنند تا فالوور های واقعی و هدفمند جذب کنند ما در این مقاله از صفر تا صد یک مسابقه اینستاگرامی را به شما آموزش می دهیم و در پایان ابزار و سایت های قرعه کشی برای اینستاگرام را نیز معرفی خواهیم کرد پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید
با توجه به پتانسیل بسیار بالای شبکه های اجتماعی برای ایجاد حلقه مشتریان خیلی ازکسب وکارها اقدام به ساخت صفحه در شبکه های اجتماعی کرده اند و به شکل های مختلف به دنبال جذب مخاطبین هدف دار هستند. یکی از تکنیک هایی که امروزه توسط خیلی از کسب وکارها صورت می گیرد، برگزاری مسابقه در فضای مجازی است، و با توجه به پرطرفدار بودن اینستاگرام در ایران، عمده مسابقات دراینستاگرام شکل می گیرد.اما خیلی از کسب وکارها نتیجه ای از برگزاری مسابقه در اینستاگرام دریافت نمی کنند وهمین مسئله باعث شد تا به بررسی دقیق تر این موضوع بپردازم و مقاله کوتاهی با عنوان”راهنمای برگزاری مسابقه در اینستاگرام “آماده کنم، هرچند که خیلی از نکات مطرح شده می توانند در شبکه های اجتماعی دیگری نیز مورد استفاده قرار گیرند.
با ما در این مطلب همراه باشید تا با هم و با طی کردن عناوین زیر، طراحی مسابقات اینستاگرامی را بهتر یاد بگیریم.
همانطور که برای رسیدن به هر مقصدی لازم است تا برنامهریزی کرده و هدف خاصی را تعیین کنیم، برای گرفتن نتیجه دلخواه از برگزاری مسابقه در اینستاگرام هم لازم است هدف داشته باشیم و برنامهریزی کنیم. برای تعیین هدف در برگزاری مسابقات اینستاگرامی لازم است ابتدا علایق و رفتارهای مخاطبان خود را بشناسید و در راستای آن ها حرکت کنید. برای این که در راستای علایق آن ها حرکت کنید
تعریف آن خیلی پیچیده نیست. در مسابقات اسپانسری اینستاگرام، گروهی از اسپانسرها یا یک نفر، اقدام به تأمین یا حمایت مالی از جایزه مسابقه میکنند. سپس آن را با کمک یک اینفلوئنسر تبلیغ میکنند. در قدم اول تمامی کاربران برای شرکت در مسابقه باید صفحه اسپانسر و بعد خود شرکت اصلی را فالو کنند. به این صورت میزان دنبال کنندگان صفحه اسپانسر در مدت زمانی کوتاه، افزایش چشمگیری خواهد داشت. در حقیقت در این روش، اسپانسر اصلی علاوه بر حمایت مالی با کمک یک اینفلوئنسر اقدام به تبلیغ جایزه شرکت طرف قرارداد خود میکند. با اینکه بیشترین مزیت را شاید خود اسپانسر ببرد؛ اما هدف اصلی شناخت خود طرف قرارداد اسپانسر است.
اگر یک هشتگ خوب نداشته باشید، چطور میخواهید بین مسابقه و محتواهای تولید شده توسط کاربران ارتباط برقرار کنید؟ به عبارتی دیگر این هشتگ ها هستند که باعث افزایش اعتبار و همچنین شناخته شدن برند شما می شوند.
مشکل بزرگی که در این راه پیش روی شماست، ساخت یک هشتگ بی نقص و عالی است که اصلا کار ساده ای نیست. با توجه به این که مسابقه ی شما محدودیت زمانی دارد، باید هشتگی انتخاب کنید که قصد استفاده ی مجدد از آن را نداشته باشید.
قطعا یکی از مهم ترین بخش های مسابقات این است که به مخاطبان اعلام کنید که برنده ها چگونه انتخاب می شوند. این کار به دو روش قرعهکشی یا رای گیری ( با ابزارهای خاص قرعهکشی) و انتخاب هیئت داوران انجام می شود .
بهتر است وقتی یک مسابقه اینستاگرامی همراه با جایزه طراحی می کنید از یکسری قوانین و مقررات نیز پیروی کنید. با یک وکیل صحبت کنید تا حسب محل زندگی و نوع شرکت کنندگان شما را راهنمایی کند.
برخی از رایج ترین قوانین و مقرراتی که در مسابقات استفاده میشوند به شرح زیر هستند:
ادمین مشاوره
https://t.me/yafa_ads
شماره های تماس برای مشاوره